Denksportvereniging Culemborg
"Denksport verbindt ons"

Wat leuk dat je overweegt om lid te worden!

Voordat je gelijk je inschrijving stuurt, kun je altijd even komen kijken/kennismaken. Neem even contact op of kom langs.

Kosten jeugd 2024:

Het lidmaatschap kost €90 per jaar. Je kunt je ook tussentijds uitschrijven eventueel, per halfjaar betaal je €45.
We kiezen voor een laag tarief voor het lidmaatschap (nog geen €8,- per maand). Hier kiezen we voor, omdat we graag zoveel mogelijk mensen, jong én oud(er) te laten kennismaken met al het mooie wat denksport te bieden heeft. Mocht de hoogte van de contributie toch een probleem zijn, dan helpen we graag en er is een Culemborg dan de mogelijkheid om een aanvraag te doen bij het jeugdsportfonds. Hier kunnen wij bij helpen. Aarzel niet en neem even contact met ons op!

Kosten (jong-)volwassenen:

Volwassenen kunnen drie keer gratis komen kennismaken. De kosten voor lidmaatschap zullen €7,50 per avond zijn en lidmaatschap is minimaal zes maanden. Dit is inclusief instructie, beschikbare ruimte, gebruik van materialen, organisatie onderlinge toernooien, 1 x koffie/thee per avond. Per half jaar betekent dit een bedrag van € 45 per half jaar. Bij uw inschrijving kunt u aangeven of u voorkeur heeft voor dammen of schaken en wat uw voorkeur is voor de invulling van de avond.
Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen. Afmelden gaat per mail naar ons mailadres en dient voor 1 juli of 1 januari te geschieden.

Wil je graag jezelf of iemand anders aanmelden als lid: Vul het online inschrijfformulier in door te klikken op onderstaande link of knip/plak de link in de browser.